Опубліковано | 07-06-2019 |

«Попит на лакофарбову продукцію нашої компанії буде не лише по всій Україні, а й за кордоном», – засновник компанії SACMA Олег Плакущий.

Наскільки нам відомо, в Україні продається велика кількість лакофарбових матеріалів іноземного виробника, і українським компаніям досить непросто конкурувати на цьому ринку. Що спонукало Вас займатися лакофарбовим бізнесом і створити компанію SACMA?

На той момент, коли я прийняв рішення займатися лакофарбовим бізнесом, у мене вже був певний досвід у виробництві, зокрема, в аграрному секторі. Однак я розумів, що конкретно цей проект не настільки масштабований як мені хотілося б, а є вузько спеціалізованим і тонко сегментованим. Яким би не було невдоволення наших громадян з приводу складного періоду в України, все ж країна росте, розвивається, збільшуються темпи будівництва. Абсолютно очевидним був попит на будівельні матеріали, особливо, в столиці, де кількість квадратних метрів житлової площі зростає досить швидкими темпами.

Проаналізувавши ринок будівельних матеріалів, я прийшов до висновку, що імпортозаміщення займає досить невисокий відсоток, а основну частку ринку займають зарубіжні компанії. На мій погляд, найбільш цікавим, емоційним і масовим сегментом ринку, де можна створити бренд і для роботи як в В2В так і в В2С каналах, – це лакофарбові матеріали.

Було прийнято рішення йти саме у виробництво водоемульсійних фарб і фінішних покриттів, так як даний вид промисловості не вимагає створення громіздких виробничих комплексів. Що важливо – це головним чином, безвідходне високотехнологічне виробництво, яке споживає невелику кількість енергоресурсів, а сам продукт екологічний при застосуванні. Йдеться про компактному високоточному виробництві.

Іншими словами, рішення розвиватися на ринку лакофарбових виробів – це був проект, якому передувала серйозна аналітична робота?

Зрозуміло, це був раціональний підхід спочатку, так як я і моя команда прагнемо будувати бізнес, який буде розвиватися і в рітейлі, і в каналі В2В. Ми проаналізували всі складові: і світові тенденції, і стан ринку в Україні, і конкурентне середовище, і свої можливості, в тому числі, людські ресурси. До слова, я в черговий раз переконався в точності висловлювання «кадри вирішують все». Нам вдалося залучити висококласних технічних фахівців, яким вдалося реалізувати поставлені завдання – створити сучасне виробництво і випустити на ринок високоякісний конкурентний продукт на ринок, який за короткий проміжок часу отримав довіру у тисяч українців.

А скільки часу з моменту виникнення ідеї пішло на запуск виробництва?

Ідея створити бренд і потрапити в число кращих виробників лакофарбових матеріалів народилася в листопаді 2016 року. І вже в травні 2017 року на території колишнього хімічного заводу «Стирол», що знаходиться в місті Обухові, Київської області, з конвеєра зійшла перша партія продукції під брендом «SACMA».

Ймовірно, це був особливий день для трудового колективу. До слова, скільки людина працює на виробництві?

Так, складно передати гаму емоцій, які ми пережили в той день! Адже кожен член колективу свій особистий успіх, свій добробут безпосередньо пов’язує з успішністю компанії. У тому, щоб рости і розвиватися, зацікавлені всі, тому кожен член нашої команди виконує свою роботу якісно і в строк. У нас колектив невеликий: безпосередньо в самому технологічному процесі задіяно менше 10 осіб плюс адміністративні кадри, логісти, водії, маркетологи і торгова команда. І все це в своїй більшості жителі Обухівського району, які люблять свою роботу і роблять неоціненний внесок у розвиток компанії.

І можна сказати, що якийсь брак кваліфікованих працівників в цьому бізнесі не відчувається?

На даний момент немає. Я взагалі впевнений, що Україна багата талантами, наші люди швидко навчаються, прагнуть вивчати існуючий світовий досвід, легко сприймають інновації.

Які найближчі плани з розвитку бізнесу? Як стратегічні, так і короткострокові?

Стратегія розвитку компанії – це розширення і збільшення виробничих потужностей, що дасть можливість виходу на весь ринок України, тотального охоплення як В2В так і В2С сегментів. Що стосується найближчих планів – це розвиток мережі збуту продукції в Обухові і регіоні, надання можливості роботи з нашими продуктами в Києві і інших містах Київської області. У міру збільшення обсягів виробництва ми плануємо посилити просування наших конкурентоспроможних високоякісних лакофарбових матеріалів по всій країні, включаючи участь в галузевих виставках, де мають намір презентувати свою продукцію масам.

Тобто це досить динамічно розвивається, який може з часом стати одним з двигунів розвитку регіону?

В умовах децентралізації, органи місцевого самоврядування зацікавлені, щоб на їх території розвивався бізнес, адже податки ми платимо в місцевий бюджет. Компанія «SACMA» зареєстрована там, де знаходяться територіально виробничі потужності, в Обухові, і у нас склалися чудові стосунки з місцевою владою.

У тому, щоб компанія розвивалася, набираючи обертів, зацікавлені всі, в тому числі, завдяки створенню нових робочих місць. Саме тому для розширення потужностей ми не плануємо змінювати локацію. Можливо, це прозвучить досить амбітно, але динаміка розвитку компанії дозволяє говорити про те, що зовсім скоро попит на лакофарбову продукцію під брендом «SACMA» буде не тільки по всій Україні, а й за кордоном.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *